sjuker

Vaknade upp bredvid skrutt idag, hur mysigt är inte det?
Precis, jävligt mysigt.
Fixade oss, åt osv och sen åkte vi till skolan. Redan på bussen började jag få typ som kramp i magen, precis till höger om matsäcken. Får det ibland, och det gör så obeskrivligt jävla ont att man knappt kan stå.
Man kan knappt prata, eller lyssna på någon annan heller för den delen. Men var halvvägs till skolan så bestämde mig för att försöka vara kvar iallafall.
Satt med äckliga kramper hela föreläsningen på webbdesignen och var så jävla spyfärdig.
Så gick hem på 9-rasten, hoppas jag inte missar nåt viktigt. Antecknade från genomgången och har uppgiften på fronter så det borde ju inte vara några problem.

Snart är det jullov och jag har lovat mig själv att göra klart ALLA uppgifter innan dess så att man kan starta från noll sen nästa år. Låter bra, right?

Pufss! /fih


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0