Ingen vill veta vart du köpt din tröja

Touudilou :D
Idag ska fih och jag på Kalmar marknad, väldans trevligt !
Vad vi ska göra där har jag ingen aning om eftersom varken hon heller jag har pengar,
men vi hittar säkert en heliumballong eller något som vi kan tugga på :')
Jag tycker att alla som läser detta borde komma (ja, jag tipsar om kalmar marknad fast jag aldrig har varit där,
och *håller tummarna för att det inte suger*), marknaden är idag å imån (23 & 24 jul).
Så jag tycker ni borde komma och undehålla oss lite smått :'D

Sen tycker jag att ni borde klicka här och få lite nostalgikänslor (jag lägger inte in något ytbklipp för min tekniska förmåga sträcker sig inte så långt :'O)

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag kan hjälpa ^^:P



säg bara till när, vilken film och rubrik och ev text... xD men sånt kan ni ju alltid ändra i efterhand :)

2009-07-23 @ 23:47:21
URL: http://frominsideout.blogg.se/
Postat av: fia

Tack Sara! vi kommer behöva din hjälp ;)

2009-07-24 @ 00:44:27
URL: http://waggle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0