Filmkväll!

God eftermiddag eller vad folk säger.
Vi har inte skrivit ett dugg om vår dag idag eftersom vi haft fullt upp med att koda bloggen.
Men nu är vi hyffsat klara, endast lite småsaker kvar!

Kan ju passa på att tala om att det är fih som skriver, fia är och fixar sig. 
Idag har vi bara slöat här hemma. Igårkväll tältade vi, helt onödigt, ute på min tomt och hade disco.
["Varför tältar vi?" Svar: "HAHAHA", "Men.. klättrar igelkottar i träd? :O" Svar: "Öh.. HAHAH! var saker som sades undes kvällen]
Vaknade tidigt i morse av att det var bastu i tältet, så vi gick in och kollade på tv en stund innan vi åt frukost och till sist satte oss vid datorn. Sedan har vi suttit här heeela långa dagen. Ja, dagen var lång idag.
Mulen var den också.
Jävla dag.

Jaja, nu ska vi på filmkväll med mupparna*.
Vi ska vara hos ante och det blir troligen en skitfilm som vanligt, men oj så kul ändå.
Jag och Sofia röstade starkt och helt seriöst på Lejonkungen men vi fick inget stöd alls eftersom adam la in sitt veto (som han inte ens har, men det vet ju inte adam).
Ett problem.
Ett liitet bara.
Men vi skulle vara där vid 5.
Klockan är nu 17:09, fia fixar sig fortfarande och jag bloggar.
Det tar ca 20 minuter för oss att komma till ante.
Ojdå.

Jag får nog gå och skynda på fia lite nu, så vi inte missar filmen.

* Mupparna kallar vi vårt lilla kompisgäng med killar. Robin, joakim, erik, adam, david, jens, ante, sebbe, ibland jonte och stoffe (det händer att martin / lasse är med)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0