Fotobok!

Idag har jag tänkt sova tidigt faktiskt.
Har somnat väldigt sent många dagar i rad och blivit väckt äckligt tidigt (enligt mig själv).

Men innan jag säger gonatt ville jag bara visa en otroligt söt sak man kan göra.
I julklapp gjorde jag almanackor och förstoringar på mina egna bilder och gav bort,
från Fujidirekt.se, och som medlem får man ju nyhetsbrev.

Det senaste man kan göra är en fotobok.
Väldigt gulligt faktiskt, de finns att göra med både mjukt och hårt omslag,
och man använder såklart sina egna bilder.
Det är ju verkligen den perfekta presenten!
Det finns plats för både text och bilder, och det gör den extra personlig tycker jag.

Jag ska lätt köpa en sådan när jag får mina pengar!

Ungefär såhär fungerar det:
1. Ladda hem programmet på hemsidan och installera på din dator
2. Skapa din fotobok. Lägg in dina egna bilder. I programmet kan du lägga på effekter och beskära som du vill!
3. Beställ. Ladda upp fotoboken till Fujidirekt eller bränn den på en cd och skicka in!
4. Två veckor senare kommer din fotobok hem i brevlådan tillsammans med en faktura.

Lätt som en plätt och dessutom löjligt roligt.

Jag skulle kunna skriva en dyrkande text hur länge som helst, men mina ögon går i kors så jag får nog sluta här.
Nu ska jag gå och lägga mig och läsa min nya bok Shoo Bre (:

Här kommer en liten bild iallafall:


PUFSS FIH ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0