Onsdag

Hejjöt!
Fia är fortfarande på Stenen-i-havet och steker, och det är värsta fotografen på besök på ön.
Han har en nikon (big no-no).
Fia (numera kallad Fia Förrädaren) har fotat med hans kamera.
Jag tycker det är hemskigt "/

Idag har iallafall jag övningskört.
Fysatan vad kul det var, enligt mig själv var jag superduktig.
Jag kommer bli kung på att köra bil, jag ska minsann äga Fia Förrädaren! :')
Det första hon skrev när jag smsade och sa att jag hade övningskört var: Hur många körde du över?
Körde i en timma och gjorde lite olika saker, och hann faktiskt nästan köra över en kille i rullstol.
Men han kom undan, tur att han har reflexer och inte jag, haha.

PUFSS FIH ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0