Söndag

Dagen idag såg ut såhär:
. _______________________________________________________________ .

Det hände alltså inte ett skit. Var jättetrött, förkyld och uttråkad.
Följde med moder till ikea en stund för att (förhoppningsvis) tigga till mig saker jag anser mig behöva.
Det gick sådär.
Jag fick iallafall en lampa.
Jag menar, det är ju alltid något.
Eller?

Jag har hittat världens sötaste lampa på IKEA. Den är extremt stor, lär ta upp hela mitt rum, och säkert väääldigt praktisk (inte).
Den är rund, väldigt stor och rund (80 i diameter). Gjord som en maskros. Man måste se för att förstå, åk till ikea allihopa och KÖP FÖR FAN!
Kostar 799 och han som har designat den jobbar med mamma.
Jag har bett henne ge honom en fet pufss från mig, hon stirrade på mig.
Som om jag var konstig eller så.
Pfft.

Fruktansvärt söt.
Men ännu finare irl såklart!
Omgomgomgomgomg jag måste ha den.
KLICKA HÄR för att läsa mer om lampan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0