den sjunde oktober tvåtusennio


Tudiliduu!
Jag är sjuk idag också, bajsigt värre. Gick till skolan i morse och var med på webbdesignen, men har så sjukt ont i huvudet så jag gick hem igen. Feber också, och halsont. Jävla skit! Jag som skulle lekt med david idag och kanske fotat lite höst ikväll :/ Förlåt pojken ♥

Ligger iallafall i min säng nu med tjocka kissinger bredvid mig, så fryser gör jag inte iallafall. Mamma är och klipper sig nu tydligen, så hon ska köpa hem volympulver till mig. Det är torrvax med havssalt i, kika på bilden här nedan.

Osis+ Dust It Powder - superbra!

Nu blir det plugg och lite mer bloggning, ha det bäst alla sötnosar!

Over and out,
pufss! /fih ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0