den sjätte oktober tvåtusennio


Idag har jag varit sjuker. Feber, huvudvärk och halsont - inget kul!
Var hemma från skolan eftersom enda lektionen var idrott och den
hade jag ändå inte varit med på. Sov till halv 1, åt runt 1 och klippte
mig vid 2 :o
Tror det blev helt okej, fick behålla min längd men tycker som vanligt
att hon tunnade ut det lite väl mycket. Men vad vet jag? Det är ju inte
jag som är frisör, hoho. Bilder kommer nog i morgon.

Ikväll har jag pluggat sönder, tittat på house och skrivit massa läslogg,
skittråkigt förutom house.

I morgon skulle jag ha lekt med saknade David, men mår nog inte så
bra då heller, så vi ses på fredag istället när vi ska kolla på vinterjacka
tillsammans med jens och fia, kul! (:
Om det inte blir skola i morgon ska jag plugga massor, till engelskan
främst, men till naturkunskapen, mediekunskapen och svenskan.
Har så otroligt mycket i skolan just nu känns det som, huajaj, jag är så
stressad jämt. Kanske därför jag börjat få huvudvärk så ofta..?

Hur som helst börjar det bli sent, och jag ska upp i morgon vid 6 för att
bestämma om det blir skola eller inte.
Godnatt på er allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0