HALSFLUSS :'/

Jomenvisst har jag halsfluss, underbart (y) -.-
Nu tänker ni (förmodligen, för det borde ni) : var hon inte nyss sjuk!?
JO DET VAR JAG!
men det stoppar ju inte alla andra driljontals bakterier från att älska mig *cutcutcut* :(
Så här sitter jag, i min ensamhet med streptokocker och oboy, och tycker synd om mig själv.

Nu när jag ändå skriver så kan jag ju dra hela historien om hur jag fick reda på skiten -.- (att jag är sjuk alltså)

Såhär vare dårå..
Jag har haft så in i heliga amalias rövhål (UUUUUrsäkta, men jag måste precisera mig) ont i huvet : o
så jag skulle gå och kolla synen hos skolsyster, då bad jag kvinnan att kolla min hals också, eftersom jag hade lite ont i den.
Hon lyste med ficklampa och petade med glasspinne en stund, tills hon utbrast "JOMENVISST ÄRE HALSFLUSS!"
jomenvisst hade jag halsfluss. Som om det är något att utbrista sådär glatt .__.   uschanameja!
Nästa rad hon utbrast var; "VILL DU RINGA HEM!?" ..öh jo. det ville jag.
Moder tvingade mig att gå hem, för tydligen smittar det en väldans massa <.<
JAG HADE JU BARA LITE ONT I HALSEN!? :'/
Men, det var bara att snällt plocka ihop och bege sig hemåt.
Väl hemma ringer moder doktorn, yeeeeey -.-
Så då fick jag åka till Doktor Kent i stan och få piller.
Så nu måste jag svälja 3 tabletter i samma storlek som stolpiller, om dagen. Mindre fantastiskt.

MEN! det finns en räddning i den drogade ensamheten!
M e l i s s a H o r n

så äckligt bra att man blir ledsen :'o
Asbra texter, verkligen, och så är melodierna kalasfina :')

För er som har spotify så är detta en playlist med alla melissa-låtar som finns där ^^

Juste, jag fick en sms-hälsning till er från fih; "Hälsa att jag har simmat i en evighet och att det är klor i örat."
Öh. Hon har simmat 1400m i simhallen med klassen, hähä (y)


Nä nu känns detta små-drygt.. :'o
Hare så bra i den friska världen!

over and out,
PUFFS! /fia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0