Lördag

Tjosan i trosan.
Hihi.

Alltså. Jag känner för att blogga, men jag har ingen aning om vad jag ska skriva.
Jag lyssnar på May it be - Enya iallafall, om det intresserar någon?
Nähä.
Den är med i Sagan om ringen iallafall. Fih bölar rumpan av sig till den filmen, hur
man nu kan lyckas med det.
Det är musiken. Den är så ooooh.

Idag kommer vara en sån där extremt rolig dag fram till klockan 7 ungefär. Inte.
Ska vara hemma och göra klart min bokanalys, sen vid 5 blir det att åka och äta hos f&f.
Vid 7-8 ska jag till fiaaaaaaaaaaaaa, wiiiiiiiie!

Jag saknar Simon.
Fia saknar Bubve.

Nu ska jag lägga upp videobloggar på youtube :'D


Over and out,
pufss /fih (fia hälsar med skorpa i munnen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0