Tralala, fotografering i stan

För någon vecka sedan fotade fih & fia lite i stan, i en skogsdunge precis intill fotbollsmatchen mellan KFF & Gais.
Underbart att vi bytte om där mitt framför alla fotbollsspelare och tusen fans. Inte.
Iallafall, det var cirkus 700 minusgrader och ösregn så vi ser ut som knubbsälar under istiden.
Men ni får ändå en bild eller två, hihi.

Inte för att jag är snäll - för att jag har tråkigt.

Fia.

Fih. Och vi vet att mössan inte matchar tröjan men vi sket i det :L

Fia.

Fih. (som säkert pratar medan fia fotar för det gör hon alltid)

Sisådära.
Jag har fortfarande tråkigt btw.
Jag saknar Simon. Jag saknar Louice. Jag saknar David.
Fia saknar Bub.

Pufss! /fih

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0