BU OCH BÄ!



KONKURSER!
Jag har hittat höstskor jag måste köpa (jamen ETT par till, vafan gör det?)
Det är bara det att den enda butiken som säljer dom skorna, har precis gått i konkurs här, DEPP! :(
Men dom tål att tittas på, och vem vet.. jag kanske beställer dom (a)
Fast då tillkommer ju en massa äcklig väntan och väntan och väntan.. och frakt. Jag hatar frakt :(
FETBU PÅ KONKURSER!


elskade skor♥







ANDRA AVENYNS LÅTAR♥

Dessutom såg jag just andra avenyn, och det var saaaate vad söta låtar dom har i det programmet :'o
Plus att dom har en hel lista i eftertexterna med alla låtar som har varit med, kärlek♥

En låt som var med i dagens (repris-)avsnitt; http://www.youtube.com/watch?v=YBdMBk5Xh5w


Första BU&BÄ, vad tycker ni om "ideén"?
(och nä vi kom inte på den, bara orden)

Over and out!
Puffs! /Fia

Kommentarer
Postat av: ellen

John ME - Love is my drug <3

2009-09-19 @ 18:03:58
URL: http://mychoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0