You know I´d walk a thousand miles if I could just see you tonight <3

Om jag kunde spola tillbaka tiden, då hade jag gjort det.
Om jag hade kunnat göra allt annorlunda, då hade jag gjort det.
Om det fanns något jag kunde göra, så hade jag gjort det.

Jag har inga ord kvar, man kan inte skriva ner känslor.
När orden tar slut kan man inte göra mer.
Jag bara gråter, över dig. Jag älskar dig så att det gör ont, förlåt.
Förlåt för att jag sårar dig, jag älskar dig.
Du är det finaste som finns.

Jag visste inte att det fanns så mycket tårar.
Vad kommer de ifrån?
Varför måste vi gå igenom detta?
Jag mår skit just nu. Men det är inte ditt fel.
Känn ingen skuld, hjärtat.

Vad jag än gör så bara gråter jag, jag ser suddigt. Min tröja är
helt blöt nu. Hur jag än gör så kommer bilden av dig upp i mitt
huvud. Bilden av dig när du skrattar. Bilden av dig när du ler
mot mig. Bilden av dig när du kittlar mig.
Bilden av den finaste vännen jag har. Min vän.

Du vet vem du är, du vet hur det är. Du vet vad jag tycker och du
vet hur mycket jag älskar dig. Världens finaste vän är du, det finns
ingen ingen ingen som du, ingen. Ingen har någonsin varit så fin mot
mig, ingen har sagt sådana saker till mig. Ingen har brytt sig så himla
mycket om mig. Jag visste inte att en människa kunde vara så fin.
Jag visste inte.
Och nu har jag sårat dig. Även om du säger att jag inte har det.
Jag hittar inga ord, kommer inte på något sätt att skriva på.

Du vet vad du betyder. Vi har något speciellt, något som jag inte har med
någon annan. Ett speciellt band.
Bara du förstår hur jag menar.
Vi kan prata med varandra om allt. Vi förstår varandra, du finns alltid för mig.
Och jag är så ledsen att det är såhär, jag kan inte göra något.
Det är det som gör mest ont. Jag känner mig så värdelös.
Ingen kommer
någonsin förstå hur mycket du betyder för mig.
Men det vackraste jag vet är att se dig vid min sida,
att älskas utav dig är det vackraste för mig.
<3


Just nu känner jag inte ork för något alls.
Jag är trött, men jag kan inte sova.
Huvudet dunkar, jag gråter så att jag knappt kan andas, fryser och darrar.
Den finaste som finns.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0