IKEA FTW

Tjolahoppsan!

Idag slutade jag vid 15.00, det vill säga 15 minuter för tidigt. Underfint!
Träffade Jens på bussen och hade lite sällskap med honom på vägen hem, han var saknad. Sedan, precis när jag sagt hejdå till Jens, kommer Adam gående. LYCKA, han var också extremt saknad.

Sen gick jag direkt hem till fia, följde med henne, nellie och deras mor (moder hulk) till ikea.
Fråga mig inte vad jag och fia hade att göra på ikea, men vi planerar ju att flytta hemifrån tillsammans, så vi sprang mest runt och tjöt och skrek åt söta saker.
En fantastisk sak är att vårt drömköksbord är på rea nu. Jag trodde seriöst att vi dog, nästa månad säger jag bara!

Efter ca 4 minuter och 57 sekunder var vi dötrötta på ikea, så vi gick runt bland blommor och blader och fann en vagn.
Det är sant, vi fann en vagn.
Så vi snattade någons vagn och körde rally istället. Vi har skämt ut oss för hela ikea!
Jag hoppas verkligen att det var fjortispojkens fot vi körde in i och inte stolen, helt seriöst. Han måste ha en jeffla massa problem med tanke på de missformade öronen.

Men hur som helst: Förlåt någon för att din vagn var spårlöst försvunnen. Men du kan leta mitt på ikeas parkering. Ett hett tips asså.

Medans vi hade vagnracing filmade fia lite, och om vi är riiiktigt snela kommer videoinläggen in på bloggen.
Om vi är snela som sagt.
Skrattade iallafall oavbrutet medan fia filmade, om ni undrar vem det är som härmar en säckpipa i bakgrunden.

Ja, jag skrattade. För konstigt nog hade jag bajskul. Det kan man egentligen inte ha på ikea.
SÅVIDA. Man inte har en vagn och en fia. Det är allt man behöver, jag lovar.
Det kan vara kul med folk att terra också, jag hade själv lite kul åt en invalid stackare som jag höll på att slajsa mot en hylla (alltså, jag är inte en ond person som gillar att döda folk.. (a) jag visste bara inte att han var invalid och inte kunde springa undan).
Höll även på att springa rätt in i en vägg med fia. BOOM, hade det sagt.
Hade. Men det sa det inte.

En massa bilder kommer så fort fia hittat sin mobilsladd! (: Kanske ett videoinlägg också om ni har tur.
Och då menar jag tur, för vi är helt fula på den videon.


Ni får en bild på min kisse Ninja! Snelt, jag vet. | Canon EOS 400D
Foto: © Sofie Rydén


Over and out,
pufss! /fih

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0