Kvällsblogg

Hejsan gullnosar!
Vad gör ni såhär mitt i natten?

Jag var ironisk, det är ju inte ens sent ännu.
Snart dags för lunch typ!
Nä, nu var jag ironisk igen. Hela jag är så ironisk, det är ju sorgligt.
Men som sagt, jag och min sjukdom är lite oense, den här gången om när det är läggdags, så jag börjar bli trötter nu!

Tänkte hur som helst bara skriva lite om min kväll. Har mest suttit vid datorn tycker jag, redigerat de
sista bilderna från Öland nu, så de kommer in på bloggen i morgon. Något att se fram emot kanske - om
ni gillar kor (;
Haha. Sedan fick jag en guide av rådde i min klass till spotify så han är evigt och evigt älskad, hoppas
påjken läser vår blogg så att han ser!

Jag har gjort min läxa också - finally! Den var otroligt enkel egentligen, för enkel till och med. Det var nog det som gjorde att jag drog ut på den så länge, den var för tråkig för att göras. Vi har fått låna böcker i svenskan - deckare, och läxan var att man skulle skriva en text om bokens handling (innan man läst den, sjukt) och en kort presentation om författaren. Busenkelt!

Här har ni två små bilder från Öland sålänge!
Kvalitén är som vanligt bättre IRL.

Sötelisöt fiskebåt i hamnen! | Canon EOS 400D + Tamron 18-200/3.5

Hösten är här! | Canon EOS 400D + Tamron 18-200/3.5

Foto: © by Sofie Rydén


Over and out
pufss! /Fih

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0