Nattblogg

Sitter i min säng med laptopen nu, är riktigt trött konstigt nog. Min lilla kisse ligger och sover på min huvudkudde, så får väl försöka flytta lite snällt på henne så att jag också kan få sova.
Ser lite roligt ut att spana ut i vardagsrummer, för mitt på golvet står en toalettstol.
Haha, nej, min familj går inte på toa mitt i vardagsrummet, men vi ska byta toa så det är den nya som står där tills imorgon.
Imorgon förresten!
Då finns en hel del saker som ska göras, bland annat:
- Fota en bild på fia till Medialäxan
- Baka något sött
- Blogga massor
- Se Twilight
- Åka på Skördefesten på Öland

Ska bli riktigt kul, och bilder kommer helt klart! (:


Btw! Läste att Stina-Lee äntligen fått sin bebis, grattis säger vi till henne, och lycka till!

Nu blir det minsann att hoppa i säng, godnatt alla!
Saknar erik, saknar david <3

Gammal bild på fia!
Foto: Sofie Rydén


Over and out,
pufss! /fih

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0