ÖLAND

Äsch, jag har så otroligt tråkigt så jag slänger upp några bilder från Öland iallafall!
Jag ska btw sluta säga "äsch" också, eftersom det är något irriterande som ewiik
alltid gör -.-

Ölandbilder nu då. OBS! KVALITÉN BLIR SOM KOBAJS PÅ BLOGG.SE ;o

Skogsdunge! (näääe?)

Nån som minns Team Digitalkamera? Märta & Nellie på bild!

Ingen sa nånsin "hon är normal". Nånsin.

Det sista som finns kvar av sommaren nu, hejsan hösten! <3

Svensk savann samt vattenhål + en och annan ful sjöfågel.

Den soeta fiskebåten + söt fiskebod + smutsigt vatten = (L)

En trave sten mitt i vattnet, var bara tvungen att fota det.

Foto: © Sofie Rydén | Canon EOS 400D + Tamron 18-200/3.5

Over and out,
pufss! /Fih

Kommentarer
Postat av: Anonym

ta bort bilden på mig och märta!

nu lägger jag in en äcklig bild på dig ditt jävla särbarn ;)

2009-09-22 @ 23:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0