ONSDAG

Gick och la mig runt tolv igår kväll efter bion, var helt död. Drack lite oboy och somnade direkt.
Det var inte jättekul att gå upp klockan 6 idag för att gå till skolan och veta att man har 3 timmars matte framför sig.
Inte jättekul, som sagt.
Egentligen rätt bajstråkigt.
Faktum är att det sög kakbunke.

Hur som helst, duktig som jag är, gick jag upp iallafall. Åt frukost, slängde på mig kläder, sminkade mig och startade datorn. Försökte fixa webbdesignen de gått igenom förra veckan men internet käftade så det blev inget av med det. Gick istället till bussen och stod där ute och hoppade av förfrusenhet i en evighet innan bussfan kom.
Bussar kan dö, helt seriöst.
Varför finns tidtabeller?
VARFÖR?
Ingen buss håller ändå tiden.
De är alltid sena.
Alltid.
Varför inte ta bort tidtabellerna och låta bussarna komma när de känner för det? -.-

Hade webbdesign som första lektion, märkte att jag hade glömt en hel del sen för två veckor sen då jag var med sist, men efter ett tag kom jag ihåg. Idag kodade vi i CSS, jättekul, fast lite knepigt!

På lunchen åt jag och louiceälskling på donken, massa mums på det! Efter lunch blev det matte. I tre jävla timmar. Gissa hur kul det är på en skala.
Runt 0an skulle jag tro.

Fick sluta lite tidigare iallafall, tack sven, du är bäst! Åkte hem till fiagull direkt <3


Over and out,
pufss! /fih


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0