Plugg/blogg

Ikväll kanske ni kommer få stå ut med lite bloggande eftersom jag är ganska uttråkad och ibland behöver lite variaton från pluggandet.
Har en läslogg som ska vara klar tills idag, inlämnad på fronter senast 23.59, skitsegt. Måste alltså sitta och göra klart den.
För er pundhuven som inte vet vad en läslogg är; det är som en dagbok man för över boken man läser. Man berättar allt som händer, man skriver ner bra citat, sina egna reflektioner, åsikter och känslor. Ganska krävande!
Väldigt jobbigt att ha läslogg, för jag kan inte koppla av när jag läser. Jag riktigt letar efter saker som man kan skriva ner, och jag läser aldrig ett helt kapitel i sträck, utan kanske en sida i taget och skriver emellanåt - jobbigt!

Vi skulle sett film med ewiik och bubvin, men fia skulle på filmkväll med sin klass vid 5, så det sket sig. Jag hade ändå bara kunnat stanna tills filmen var slut. Förlåt igen erik, ily.

Jag stressar seriöst sönder på den här skolan. Vi har ju bara uppsatser att skriva hela tiden, jag dör!

Imån blir det skördefesten med fia <3, och ska fota en ny bild till min medialäxa.
Hoppas kunna leka med erik på söndagskvällen <3

Kalmar från Ölandsbron. Skitdålig! | Canon EOS 400D + Canon EF 50
Foto: Sofie Rydén


Over and out,
pufss! /fih

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0