seg lördag

Tudiloou!

Nu sitter fia och jag i min säng minsann!
Jahadå det gör vi, och spännande är det!
Inte.
Det är ärligt talat helt åt helvete tråkigt.
Fia läser en jättekonstig bok.
Det var en liten pojke som sa "jag ska bli avelstjur när jag blir stor!",
tyckte det var jättekul.
Det är bevis på hur tråkigt vi har och på hur dålig vår humor är.

Idag skulle vi åkt på skördefesten, men det sket sig eftersom att fias
pappa inte kunde skjutsa, han hade fått massa annat att göra. Så då
hade vi tänkt se film med ewiik och bubvin, men bub var redan på öland
och ewiiik skulle iväg vid 3, så det sket sig också.

Just nu sitter vi bara här i sängen, hon med boken, jag med datorn. David
är snäll som pratar med mig när jag har tråkigt iallafall, kanske tänkte
redigera en bild eller två.. om jag orkar.

Senare ska vi bara se på film, äta onyttiga saker och dö lyckliga i varsin säng.
Vi saknar verkligen påjksen, hoppas vi ses snart iallafall, en del har vi inte sett
på skitlänge. Fia saknar tydligen adam, eftersom hon ibland gnyr till "adaaam :( ♥",
haha. Jag saknar min david, jag, honom vill jag se snart. Han är så fin så ♥
Sen har vi ju inte sett joakim & jens på evigheter.. saknad ♥. Och erik och robin,
våra små söta pluttar ♥. Huuu.

Lyssnar på en massa söta musiksnuttar på yt med, fia läser högt ur sin cpskadade
bok ibland..

Snart ska vi går och se en film iallafall, får se vilken (:

Over and out,
pufss! /fih & fia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0