Shulululuuu

Nu är vi hemma och sitter på mitt gölv. Har på oss stickade mössor, busringer våra föräldrar för att tigga till oss pizzapengar, dricker oboy, nöter david när han spelar och tittar på barnkanalen!
Kan det bli bättre?

Det kan det faktiskt.
Vi ska nämligen bege oss till bubvin lite senare ikväll, ha filmmaraton och sova där! Hur mysigt är inte det?
Massor med mys! Ska nog ta en nattpromenad dessutom, titta på stjärnorna.
Underfint.

Har varit sjukt seg dag idag, för oss båda. Skitlektioner rent ut sagt.
Dock var min (fihs) engelska rätt okej, vi skrev om en musikgrupp vi gillade. Mer utvecklat såklart, med massa underrubriker och så. Skrev iallafall om THE SCRIPT eftersom jag och fia har så otroligt söta minnen till den låten

I Fias skola pratas det hett om att vår blogg skulle vara både tråkig och svår att ladda upp, BULLSHIT säger jag.
Vår blogg er best.
Okej kanske inte best, men närapå.
OH SÅ NÄRA PÅ.

Vi har så ypperligt fina läsare dessutom (ohja här fjäskar vi), vilket gör det hela så mycket mer underfint :')


Nu ska vi bege oss mot robin (så snart fih packat färdigt d.v.s..)!

Puffs och ha bäst fredagsmys! /Fih&Fia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0