Tjoflöjt

Idag har jag och min sjukdom inte gjort speciellt mycket alls.
Vaknade runt halv 9 och låg i sängen en stund, kände efter hur
pass dåligt vi mådde och kom fram till att det inte var så illa som
förväntat.
Sedan gjorde vi upp planer för dagen innan vi slutligen drack lite
te.
Runt 11 åkte jag till f&f för att äta, och slå farmor i olika spel, och
moder skulle hämta mig när hon slutade.
Det visade sig till slut att moder glömde bort mig och hämtade mig
jättesent, tack! -.-

När jag kom hem bestämde vi oss för att fota lite random saker,
bl a en ny lampa mamma har köpt - den är som ett äpple och såå
soooet <3

Bilder kommer!

Imån ska jag vara hemma från skolan för sista gången någonsin,
och dööö-öö-ö ö.

Det var allt jag hade att säga för tillfället, men skriver säkert ett nytt
inlägg om en snuttestund.

Over and out,
pufss fih.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0