Sjal

Det är såhär va.
På fredag ska fih och fia åka in till stan med David och Jens. De ska kolla på vinterjacka. Ska bli riktigt mysigt och kul (: De vet redan nu vad de ska ha, så det lär inte bli några problem.

Men vi har ett problem.
Tror vi.
Eller risken finns att det kanske uppstår problem.
För på tisdag ska vi in till stan med Erik och Robin.
Erik ska kolla på skor (dvs fih väljer - ewiik köper).
Fih har även en otroligt snygg outfit (som blinkar som en jävla neonskylt) i huvudet.
Outfitar kanske man ska säga?
Hur som helst.
Snygga skor då såklart, sjal (åhjo gulle, du ska såå ha sjal), stickad pösmössa, halsduk gärna, trasiga jeans, linne, kofta och söta tröjor med tryck.
Ohja *dregel*
Problemet är att Erik aldrig skulle ta på sig en sjal. Aldrig.
Det är vårt mål med tisdag, få dem att ändra uppfattning.
Vi kommer så inte lyckas.

Robin går glatt runt och tror att han kanske kommer tvingas köpa en tröja.
Han har ingen aning om vilka planer fia har för honom.
Synd :'D


Åh, gud, killkläder måste vara det sötaste som finns!


Pufss! /fih&fia ♥

Kommentarer
Postat av: Robin.

2009-10-07 @ 19:09:43
Postat av: Det buggade sig. Fortfarande robin dock (L)

Två saker jag ALDRIG kommer ta på mig, är trasiga jeans och linné. Aldrig. Ville bara säga det.

Och ni kan inte förvänta mig att köpa ngt, det finns en väldigt liten chans för att jag faktiskt gör det, för jag behöver inget.

Förutom möjligtvis en jacka, då. Men inget annat. Och jackan ska vara billig.

2009-10-07 @ 19:11:14
Postat av: fih&fia

Svar: DU ÄR SÅ JÄVLA SNÅL ATT MAN BORDE SLÅ KNUT PÅ DIN ORMEN-I-BRALLAN :(

Fyfan, man behöver alltid kläder. Alltid! INSE.

VAD HAR NI EMOT LINNE? Det är skitsnyggt. Och trasiga jans robin, omg.



Exakt VAD ser och tänker du med?

Nej, säg det inte, jag vill inte höra :|

2009-10-07 @ 19:50:08
URL: http://waggle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0