Skitbilder

Jag nämnde ju att jag hade en läxa i Medieproduktionen för ett tag sedan?
De bilderna skulle vara klara tills idag och jag fick stressa gärnet igår för att få ihop hyffsade bilder.
Hade i stort sett 0 idéer och ingen inspiration alls, tyckte inte det var speciellt roligt heller.
Så resultatet blev pissdåliga bilder.

Fia modellade lite grann, inga seriösa modellbilder då, utan endast för att förmedla uppgiftens budskap.

Uppgiften var att fotografera bilder till 3 olika tidningsrubriker som löd; Akut brist på studentbostäder - studentkåren vädjar till allmänheten, Tillsammans lever de med och av naturen, och; Obetalda hyror för tänkt cafélokal.
Tänkte visa några bilder här under, och jag vet att de är grymt dåliga!


"Tillsammans lever de med och av naturen" - tänkte att fia bor
där uppe i sitt träd mitt i naturen tillsammans med fåglarna. I trädet
hänger hennes skinnjacka (gjord av naturen såklart) och hon läser i
en fågelbok. | Canon EOS 400D + Tamron 18-200

"Tillsammans lever de med och av naturen" | Canon EOS 400D

"Tillsammans lever de med och av naturen" | Canon EOS 400D

"Akut brist på studentboenden - studentkåren vädjar till
allmänheten"
- tänkte att fia sitter utanför någon skabbig barrack med
sin fula och mögliga cykel lagom deppig för att hon inte har någon stans
att bo.. Svårt att förklara hur jag ser det. Men erkänn att hon faktiskt
ser lite hemlös ut? | Canon EOS 400D + Tamron 18-200

"Akut brist på studentboenden - studenkåren vädjar till
allmänheten"
| Canon EOS 400D

"Akut brist på studentboenden - studenkåren vädjar till
allmänheten"
| Canon EOS 400D 

"Obetalda hyror för tänkt cafélokal" - hoppas på att kunna fota
en ny bild till denna rubrik under helgen eftersom den inte alls passar
in. Kommer inte på något sätt att beskriva bilden så att det passar ihop
alls. Men jag har en idé, tihi | Canon EOS 400D

Foto: © Sofie Rydén

Det var allt. Jag vet att det är skitbilder.
Fia måste vara världens finaste person, helt seriöst. Först följde hon med mig ut och fotade i det iskalla vädret fast att hennes kamera var hos sin pappa - hon fick alltså bara titta på mig. Sen erbjöd hon sig att vara modell för mig, och hade till slut sönder sina tights när hon klättrade i träd. Pufss på dig stumpan, du vet att du är bäst! <3


Over and out,
pufss! /fih

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0