Måndag

Fih ♥ /
Måndag idag, och fia kommer nog "snart".
Dvs när hon har gjort alla saker flickan måste göra för att kallas färdig. Det lär ta ett tag till!

Idag hade vi tänkt åka till stallet från början. Men vi ångrade oss, hade inte skjuts heller. Så vi ska bara vara hemma i värmen och blogga lite, lägga ansiktsmask och käka pizza, kanske se A walk to remember för 83493930 gången.
Grymt mysigt.

Sen ikväll ska jag rida lektion på aledal, ska bli kul! Har inte ridit på evigheter, kommer vara grymt rostig, haha.
Kanske kommer ett litet inlägg senare. Det lär bara bli dressyr eller så idag tror jag.


© sofieryden
En liten bild från igår när jag var ute och fotade. Visst är den spännande? *ironi*
Jag var extremt uttråkad och det fanns inget att plåta, så det blev grees. Kul, huh?

PUFSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0