Sommar

Fih ♥ /
Älskar verkligen sommaren, men nu börjar den ta slut. Lite ledsamt, men samtidigt rätt så skönt.
Har haft en underbar sommar där det hänt en massa bra saker (faktiskt ingen dålig förutom att jag gick ut 9an och splittrades från min klass).
Hur som helst ska jag börja gymnasiet på torsdag. Ska gå IT Media på John Bauer med inriktning på foto.
Jag vet att de flesta snackar grymt mycket skit om JB, men vafan. Det är enda skolan med just det programmet, klart jag väljer det då. Tycker dessutom att de verkar seriösare.

Hur som helst, börjar gymnasiet.
Fia börjar 9an och får gå kvar ett helt år till på Lindsdalsskolan.
Känns kanske tungt och tråkigt för henne nu, men hon kommer nog minsann känna lite saknad sen när det väl gäller.
När hon vet att det är absolut sista gången hon befinner sig i skolan och har lektion/rast tillsammans med sin klass.
Man tror inte allt det där är något speciellt förren man blir av med det. Jag kommer iallafall sakna min klass enormt mycket! Tur att alla bor i lindsdal så att vi kan träffa på varandra då och då ^^

Jaja, men nu är hösten snart här och det älskar jag!
Otroligt fina färger ute och jag kommer fota sönder.
Dessutom älskar vi ju att shoppa höstkläder och skor, eller hur?
Superkul.

På tal om shopping har fia och jag spenderat 2 jätteroliga dagar i stan. Bilder på det vi köpte kommer!

PUFSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0