Uhm.. torsdag, right?

Idag var det.. jag vet inte.
Men jag skulle chansa på torsdag.
*pling*

Vaknade bredvid simon, typ dog av trötthet, fixade oss och åkte till skolan.
Första lektionen höll Pelle Hybinette en föreläsning för oss. Han är fotograf för alla pundon som inte vet, mycket kortfilmer gör han också. Äckligt duktig och riktigt go, skrattade hela tiden.

Efter skolan drog jag och louice in till stan och fikade, kollade om fars dag-present och hängde med henne till optikern. Mådde bajsdåligt; förkyld + trött + huvudvärk = B.L.Ä, så bara dog i sängen när jag kom hem.

Imorgon är det fredag. Fredag = helg = woho = simon = dubbel woho = GAH <3


Over and out,
pufss! /fih

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0