Geten & Falukorven

Haha, här sitter jag i min ensamhet och saknar fia.
Kollade igenom min bilddagbok lite, och hittade denna bildtext.
Jag och fia hade varit på Sandra (högstadiedisco) och det var två killar där som stalkade oss, vi gick fram och tillbaka mellan amadeus och stora dansgolvet, och de svansade efter.
Skitkul. Inte.


Jaja, här är texten iallafall:

"Känner du igen dig?
Du är liten, tunn och blond. Du sägs tillhöra "innegänget" (vilket jävla skämt) och din bästa vän är en falukorv. Du älskar att stalka folk som är äldre än du. Du har stora, tätsittande ögon och fula fräknar. Ditt utseende är kort sagt förvirrande och din näsa irriterar mig. Dina öron står ut, likt en flodhästs och jag slår vad om att du pratar som ett kex. Du har fula kläder och älskar att stirra ut folket som du stalkar. Du ses ofta med din vän Falukorven och du själv går under smeknamnet Geten. Du gillar att vara i närheten av dom du stalkar och försöker förföra dem med din gungande gång, som liknar en nerskiten 5-årings, samt med dina hemska ögon, som får alla att gråta.
Kort sagt; Om du känner ígen dig själv; var vänlig att stoppa upp din lilla, lilla kuk så långt in i röven på Falukorven du kan komma.


Känner du igen dig?
Du går under benämningen Falukorven och kan liknas med en bulldog. Du är medellång med ölmage och har ett extremt fånigt namn som ses på en katt i en julkalender. Du älskar din vän Geten och ni stalkar folk vid olika tillf'ällen. Du tror även, att om man tittar på dig en gång är man kär i dig. Dina få hjärnceller, säger dock aldrig att personen du stalkar glor på dig för att den ber till gud om att du ska få ett helvete på jorden, att du ska dö eller bli uppäten av dubbelHaakan. Du går extremt konstigt, likt en kamel och är stolt över att du har två vänner. Du har blond pluggisfrisyr och små glesa ögon. Din fiskmun säger en hel del om din personlighet; Mupp.
Känner du igen dig; var vänlig att ta en hammare, och banka hårt, hårt på Getens kön tills det tilltar en blålila nyans. Då ska du börja massera kraftigt.

Vi hatar er, och jag hoppas ni förstår det."
____________________________________________________________

Haha så jävla sjuka >.<
Jaja, ha en bra kväll allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0