Tisdag

Idag är det redan tisdag, och fia smsade mig igår (:
Hon har väldigt lite batteri på sin mobil, så hon skrev bara att hon skulle komma hem på lördagen.
Vi ska leka med påjkarna på söndag också, kulkul!

Det blir väl en film och dra och bada eller sådär, myyys (h)

Fia har fått en knäpp.
Jag skojar inte, det är ett ryck.
Det kan vara så att det går över tills på lördag.
Troligen inte.
Hon ska färga håret rött.
Det vill säga jag ska färga hennes hår rött.
Jag fick reda på det igår.
Jag ska fota henne i sitt röda hår.
Jag ska se henne sitta där och vara gråtfärdig och ångra att hon färgade det.
För att sedan få åka till affären för att köpa ny färg.
Och färga tillbaks hennes hår.

Gode gud, jag har det inte lätt alltså.
Synd bara att jag älskar den jävlen så mycket :'D

Någon som kan tänka sig denna gullungen i rött hår..?

Nej, inte jag heller.
Jag antar att jag låter som en störig mormor eller något, men du har ju så fint hår fia! :O

Jag är en aning chockad tror jag ^^

Kommentarer
Postat av: IDA

SV Asså det är louuise som har fixat den dära Föjl min bogg i bloglovin knaappen, men fråga henne så kanske hon kan hjälpa er :)?<3

2009-07-28 @ 16:22:19
URL: http://strawii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0