Digitalkameran

Fih har funderat på en sak (lite wow-faktor över det).

Jag har egentligen 3 stycken olika kameror.
Jag har min systemkamera (10,5 mp), min mobilkamera (3,2 mp)  min digitalkamera (7 mp).
Så fort det är något speciellt eller seriöst jag ska fota, så använder jag Tottä (systemen).
Sen har jag ju med mig mobilen vart jag än går, så det blir den jag fotar med när jag är med kompisar eller så, eftersom att den är den enda som finns till hands. Jag går inte gärna och släpar med mig klumpen på stan eller sådär, om ni fattar vad jag menar (:
När jag fick min systemkamera glömde jag liksom bort min digitala, jag har inte använt den på två år, tror jag.

Och den är faktiskt helt okej att fota med, om det bara ska vara bilder att minnas och att lägga ut på bloggen såhär. Den är ju lätt att bära med sig också, i fickan eller vad som helst.

Så, jag letade nyss reda på kameran och sedan på laddaren. Så nu står den och laddas i ett hörn.
Jag ska testa hur den är imån och se om den duger, haha! (;

Ska kolla med fia om hon har någon också. Det vore ju lite smidigt (h)

PUFSS FIH ♥


Kommentarer
Postat av: fia.

jag har en, men den är oduglig :O

2009-07-31 @ 14:14:29
URL: http://HAHA.nej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0