skooooor

Alltså guuuuuuuuuud.
Och kanske lite jesuuuuuuuuuuuuuus.
Man framför allt; KCHKCHKCH *tänk dig ljudet av en elstöt*

Det är rea på H&M nu. På deras shop online vill säga. Det är ju jättebra såhär i juletid, man kan ju önska sig massor i julklapp för hälften så lite pengar, yay! Jag la till massor i Önskelistan som finns på hemsidan, tänkte visa mammsen lite när hon kommer hem, hon har undrat vad jag vill ha i julklapp.

Framför allt ska jag övertyga henne om att köpa ett par skitsnygga skor till mig. Har prövat de sen innan sommaren men inte köpt för det har varit så mycket annat jag behövt istället. De har kostat 400 kronor tror jag, och nu kostar de bara 250, vilket är skitbilligt.
GAH GAH GAH OCH MOSES RUTIGA BIKINI, jag måste ha skorna!

Svarta eller bruna?


Pufss
/ fih

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0