YAY YAY YAY.. or?

HÄRLIGHETEN HAR LANDAT.

Dvs. fih har bestämt sig för att göra ett blogginlägg eller två här i sin sjukdom.
Ja, observera sjukdom. Trötthet + huvudvärk + halsont + sår på tungan efter för många godisar = sjukdom, right?

Vaknade hos min älskling idag runt 6, gick upp och upptäckte att hans bror ätit upp allt bröd, så vi fick äta några pepparkakor till frukost. Och det är ju alltid, uhm, trevligt. Ja..
Sen bar det av till skolan, dog av trötthet på bussen och visste knappt vad jag hette. Kunde inte bära väskan och stod med mobilen i handen och bara; vart la jag min mobil nu då..?

Jag mår inte bra idag alltså.
En bild kan ni ju få.
Fast den suger såklart getballe.

Canon EOS 400D + Canon EF II 50/1.8


Over and out,
pufss! /fih


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0