den åttånde oktober tvåtusennio


Hejhopp!
Torsdag idag, missade median och svenskan när jag var sjuk.
Jag var rätt depp eftersom jag trodde att vi hade engelska idag, och hade pluggat massor för att kunna min powerpoint någorlunda bra, haha.
Imorgon ska jag till skolan som tur är, och då blir det redovisning samt göra en affisch till gymnasiemässan.
Vi fick varsitt tidningsyrke, sen skulle vi intervjua en person som jobbade som det. Jag fick journalist eftersom fotograf blev upptaget.
Så har intervjuat en del personer från bl a Östran och Expressen, ska sammanställa deras svar efter maten samt börja på min filmrecension om Låt Den Rätte Komma In, som ska vara inne nästa torsdag (:

Imorgon efter skolan blir det stan tillsammans med fia, david och jens. De ska kolla jackor allihop, så då får jag väl passa på med om vi hinner, är egentligen bara med som smakråd. Ska bli mys!
Längtar efter er tokstollar <3

Over and out,
pufss! /fih

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0