Hur man äger sin syster.

Fia hade en diskussion med sin lillasyster, hon fick bara ha datorn i 10 minuter men ville ha den längre.
Så fih fick rycka in.

Sofia, HÄHÄ! säger:
men. jag. fick kanske. sitta. i 30. min. om. hon hittar en film hon vill se. rättvist va -.-? så nu måste JAG leta upp mamma mia -.-------------------------

ffih ' /sjuker , plugg säger:
men. för. helvete. varför. får. hon. styra. över. dig. som. om. hon. var. din. moder. hulk. din. mes. ?.

Sofia, HÄHÄ! säger:
för. att. hon. är. stor.
skriv något riktigt taskigt om hur diktatorisk hon är så ska jag visa henne för.

ffih ' /sjuker , plugg säger:
Söta lilla nellie. DU ÄR EN DIKTATORISK JÄVLA BITCH!
Nej, jag skojar bara Men omg jag har varit ifrån fia så länge och jag vet att du älskar henne nån stans jävligt långt inne, även om du inte vet om det själver. Hon borde få sitta ett tag vid datorn, iallafall tills moder hulk kommer hem. Så att vi kan diskutera, blogga och fåna oss ett tag till. Det vore sött och ohhh så bra!

Eller så kan ni sitta 30 minuter var, så slipper ni klösa ut varandras ögon.
*hundögon*
låt flickan läsa själv
jag har en oslagbar charm.
host

Sofia, HÄHÄ! säger:
jaha okej *fnissfniss*, lät nellie och gick med tunga steg (utdrag ur "hur man äger sin syster" av sofie rydén)

ffih ' /sjuker , plugg säger:
Hohoho
woot, sa hon ja? :L

Sofia, HÄHÄ! säger:
ohja.

ffih ' /sjuker , plugg säger:
SÄG DET

SofiaHÄHÄ! säger:
JAG ÄLSKAR DIG!
jag älskar och dyrkar sjal-inlägget.

ffih ' /sjuker , plugg säger:
MAN TACKAR.
Oh, jag vet, det är ganska fantastiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0