lördag

Igår var en söt dag!

Vaknade upp hos ewiik tillsammans med fia, bub och ewiik. Vi somnade ifrån vår lilla skräckfilm tyvärr, den måste vi se om snart.. verkade bra. Runt halv 12 gick jag hem, för jag skulle äta hos farmor och farfar, vi skjutsade hem fialuttan på vägen (:
Åt, och vid 2-tiden drog jag hem till älskade Louice. Vi fick något plötsligt ryck och drog till mangan. Köpte strössel, grädde och massa annat sött och så bakade vi muffins. Êxtremt seksiga alltså, bilder kommer!

Runt kvart över 7 kom fia till mig, då packade vi ihop mina saker och drog hem till fia, för vi skulle vara hundvakter åt Bäwä (minnie, fias chihuahua!). Vi kollade tv, tjockade oss på chips och hade allmänt trevligt tills vi deckade nån gång mitt i natten!

Underbar lördag <3

Foto: Sofie Ryden | Canon EOS 400D + Canon EF II 50/1.8
Bäwä på bild, sötehund!

Over and out,
pufss! /fih


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0