UGGSaholic

Fia hade ju hittat tre par uggs hon ville ha, och även jag har hittat tre par uggs. Ska iallafall köpa två av dem! (:

 

Gråbruna uggs med rosett och vitt pälsfoder, lätt! (: Billiga också, wiiiiiie. 23.99$
                    
Bruna uggs med högt skaft, såå söta (: OCH billiga, mums! 15.99$

Den tycker jag är söt också, men det lutar åt de 2 översta (: 15.99$


Liknande uggs:
  
De första två kommer från H&M och jag älskar de bruna!
Den grå hittade jag åt fia eftersom det är grå uggs hon vill ha (:


PUFSS ! /fih

Kommentarer
Postat av: Alltså

24 dollar billigt? Sen antar jag att det är frakt på det också? Vet ni vad "billigt" betyder? :(

2009-10-07 @ 19:06:56
Postat av: fih

Robin, vet du vad kläder kostar? -.-

2009-10-07 @ 19:46:56
URL: http://waggle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0