5 år sen

"V 1.
1/1 -04 Torsdag.


I dag hende inget specielt men jag har lekt med min kusin Daniel vi lekte sjörövare och jag var kapten jag hade en pappigoja som härmades. Så vi sa till pappigojan att vi tyckte den andre var dum och då sa pappigojan det. Och så har vi tömt en spargris alla fick 22kr ock 50 öre så sammanlagt har jag 104 kr och 50 öre.

V 1.
3/1 -04 Lördag.


Jag glömde att skriva igår men igår åkte jag skriskor så jag kan nästan åka skriskor nu. I dag har jag gått en runda på värsnäs med pappa vi hittade gräs som det hade komit vatten på så dom såg ut som jätte tjocka is pinnar och så hittade vi en liten is-bana som man kunde åka skriskor på med skorka på så pappa gled hela tiden."

Av Sofia Asp, 10 år.
Kopierat från hennes vackra dagbok.


Läs och njut!
Pufss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0