biiiioooo

Vet ni vad jag och fia ska göra idag?
3 olika ruuliga saker faktiskt :D

1. Vi ska minsann åka in till stan och shoppa upp våra pengar på så kort tid vi bara kan! Precis som vi brukar när barnbidraget kommer, tihi.
Kläder måste vara guds bästa skapelse.
Jo, det måste det visst.

2. Vi ska, trots att det är en risk och allt, ta med kamerorna till stan. Jag har en fotouppgift som jag sa till min Medieproduktion. Vi har fått tre tidningsrubriker vi ska fota en tre bilder till, en måste jag fota i stan! MEN DET ÄR JU RÄTT ÅT HELVETE ATT DET REGNAR!

3. Jag tror att vi kanske ska festa till det och skämma bort oss på restaurang idag när stan har stängt för vi ska faktiskt gå på bio vid 9! Vi ska se Flickan som lekte med elden tillsammans med ewiik och bub, jippie.

Mysdag detta alltså!


Over and out,
pufss! /fih

Kommentarer
Postat av: Isabell

Hej jag tillverkar egna smycken. Kolla gårna in dom om du har lust.=)=)

2009-09-23 @ 18:46:43
URL: http://isabelljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0