Bloggeliblogginlägg!

Tudiluuu, idag blir det ett random inlägg med bilder från Fias sjukdomsdagar, Trevlans!
Eftersom det lätt blir väldans långtråkigt att vara sjuk i en evighet, får man små ideér här och var..
Och när man endå inte har något bättre för sig, varför inte genomföra dom?
Jesus vad kul man kan ha med bara ett ägg och två ikea-bord :')
Eller varför inte terra familjehunden när hon går på utkik i trädgården? Eller när hon sover.. hihi..

Vovvsingen (Minnie heter hon egentligen :L) stirrade hårt och länge på mig -där jag låg väl gömd (Tyckte jag)- med mitt feta svarta objektiv riktat mot henne..
Sedan gjorde hon allt för att ignorera mig, och lyckades.

Här kommer busbilderna!


Minnie i full gång att ignorera mig.

/Ignoooore..

Tennisbollen: ett tappert försök av mig att fånga uppmärksamhet, men icke..

Minnie på senare strapatser i trädgården (fortfarande ignorerad)

Hon åt greeeeeees..

..och läppen fastnade. Det tyckte jag var fantastiskt roligt,
och genast var djävulshornen framme *klickklickklick*.

I brist på uppmärksamhet hittade jag en trollslända, han blev genast döpt till Julius.
(Fih ville inte att han skulle vara vår maskot, förstår inte varför? :( )

Påväg in hittar jag denhär filuren på vår altan, han fick heta Arne.
(Inte heller han fick vara vår maskot för Fih, för grodlik tydligen :/)

Fia + för mycket fritid + lite för mycket fantasi = U n d e r b a r t :')

Halshuggen (6)

Mohahha, eaten! :'<


Foto; © Sofia Asp




Det var allt för tillfället, nu ska jag pressa fih att fota kul saker
:'D

Puffs! /Fia




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0