Helgen!

Något annat jag gjort ikväll är såklart att msnat med folket!
Gud vad jag saknar er, 5 fucking dagar sen jag såg en enda person (förutom min familj) nu, usch!

Jag och fia har iallafall stora planer för helgen.
Det är en hel del filmer som ska ses, och roliga saker som ska göras.
Fredag: Sova hos bubvin. Se PS. I Love You, Dead Silence och Mamma Mia
Lördag: Simhallen? Förhoppningsvis filmkväll hos Ante iallafall! (:
Söndag: Ska dra med oss bubvin och ewiik till stallet, überkul - bilder kommer såå! Nån mer som ska med?

Har som sagt inte träffat någon förutom min familj på snart 6 dagar så ska bli jättekul att få träffa alla!
Ska btw till skolan på fredag, jippie! Haha, slipper missa massa, igen ._.

Over and out,
pufss! /Fih

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0