Still sick

Ligger i min sköna, oh så sköna, säng och bloggar lite nu.
Har extremt tråkigt, febern har som tur är sjunkt lite grann, men det blir ändå ingen skola imorgon för min del. Eller för fias del, hon är lika sjuk hon. Hon har ont i ryggen också så hon ligger och tittar på film (hemma hos sig då) och jag ligger som sagt i min säng med tvn på. Någon tråkig debatt på tvn just nu, så finns inte så mycket att titta på.

Har planerat med jocke att vi ska döda bub av olika anledningar, som vi kanske inte ska gå in på eftersom att ni läsare kan få men för livet av det.
Ett utav de hemskare själen är att han tycker det är roligt att läsa testamentet när han har tråkigt :|


Har inga planer alls för kvällen mer än att jag hade tänkt se en av Pirates of the Carabbean-filmerna, älskar verkligen Orlando Bloom, mums ;f

Pufss en stund !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0