Tihi :')

Idag blir SISTA DAGEN vi är sjuka, så imån ska vi till skolan alltså, feber eller inte :'D
Även sova över med de saknade påjksen♥

Så denna dagen för min del blir väl bara att nöta serien 24, det har jag inget emot faktiskt :D
Och så har kära moder gjort pannkakor åt sin sjukling♥ (tredje dagen nu.. funderar om hon faktiskt VILL att jag ska gå till skolan.. eller?)
När jag inte nöter 24 så nöter jag låtar, eftersom det bara är det som finns att göra ungefär..
Dagens (och gårdagens också eftersom den är såå bra) nötlåt är Escape the fate - Something,

länkar till både spotify och youtube finns här under, klicka!

SPOTIFYLÄNK
YOUTUBELÄNK

Nu fick jag nåt skummt nordeapapper av mamma.. hm.. håll tummarna för att det inte är nåt serious,
utan att dom förmodligen bara känner för att ge mig sesådär 5000 spänn för att dom tycker om mig så mycket :')
Nä, inte troligt.. det är förmodligen nån seg reklam <.<  men vad underbart det hade varit ♥


Nu ska jag bege mig till tv-bordet och pannkakorna.

Over and out,
Puffs! /Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0